Є бажання купити передпокій без переплат і з неабиякою часткою економії і, при цьому, не на шкоду якості і красі? Така можливість є у кожного, незалежно від місця його проживання та адреси розташування складу магазину. І найцікавіше полягає в тому, що після знайомства з методами економії сімейного бюджету вони вражають своєю очевидністю.
Щоб зорієнтуватися в способах утримати в гаманці хрустку купюру, важливо розуміти, що змушує продавця меблів піднімати ціни. Таких моментів небагато, всього 4:
- Утримання торгових площ - оренда приміщення, персонал, комунальні послуги;
- поставка комплектуючих або готових збірок здалеку;
- зайве складання-розбирання «ексклюзивних» (одиничних) примірників з метою доставки їх клієнту;
- розформування готового комплекту меблів на складові.
Озираючись на цей перелік, легко скласти основні моменти правильної покупки.
Почнемо з самого першого - шукаємо продавців з великим асортиментом меблів в передпокій і відсутністю торгових площ або невеликими виставковими залами з солідним каталогом. Оптимальний варіант у цій ситуації - інтернет-магазин.
Наступний пункт теж гранично простий: вибираємо меблі місцевого виробника, але, при цьому, порівнюємо його ціни з такими у конкурентів. І уточнюємо наявність допоміжних підприємств у бренду - бувають такі неприємні моменти, коли «власне виробництво» обмежується складальним цехом, і в цьому випадку заощадити не вийде. Просто тому, що на цей раз левова частка націнки буде припадати вже не на доставку товарів продавцю, а на закупівлю комплектуючих виробником.
Якщо магазин надає великий асортимент, то більшість товарів зберігається у нього на складі в розібраному стані, а не в виставковому залі. А це означає, що при інших рівних ми минаємо третій пункт. І навіть якщо це не сильно явно відбивається на ціні, то ось акції з безкоштовною доставкою або складанням передпокою на дому - закономірний наслідок відсутності зайвих етапів збирання-розбирання на території магазину.
Ну і останній важливий момент: багато хто напевно звертали увагу на те, що комплекти завжди обходяться дешевше. продавець змушений піднімати ціну, оскільки шанси продати «залишки» зазвичай трохи нижче, ніж ймовірність реалізувати «ціле».
А з цього випливає цілих 2 слідства. З першим з них ми вже ознайомилися - повне меблювання прихожей одним комплектом зазвичай обходиться дешевше, ніж при покупці окремих предметів. А другий ... Придивіться до акцій плану «разом дешевше» - зазвичай за ними ховаються гармонійно підібрані один до одного «залишки», що йдуть по більш низькій ціні (пам'ятаємо про переплату на розформованих комплектах).
Для того ж, щоб переконатися в правдивості усього вищесказаного, рекомендуємо придивитися до наших пропозицій. Напевно серед них знайдеться передпокій, ціна якого зуміє здивувати навіть затятих скептиків.